Dorești să faci parte dintr-o echipă frumoasă, tânără și entuziastă care participă la transformarea digitală a comunității?

Avem o informație extraordinară, pentru tine. Avem un loc disponibil în echipa noastră!

Imaginează-ți, cum ar fi să vii cu drag la serviciu și să-ți dorești să te întâlnești cât mai repede cu colegii de muncă?

 Acționează! Simplu și eficient! Telefon/SMS la 0723.258.658 e-mail la angajari@sninf.ro.

Reprezentant Relații Clienți București

Cerințele noastre minimale!

Departament: Office / Backoffice / Secretariat, Vanzari, Relatii clienti / Call center

Experiență: Experiență în lucrul cu clienții

Tip job: Full time

Valorile noastre

1.       Comunicăm deschis și credem în potențialul fiecărui coleg

2.       Creștem împreună susținând fiecare coleg

3.       Încurajăm asumarea de responsabilități.

4.       Ne bucurăm împreună și învățăm din greșeli

5.       Punem pasiune în ceea ce facem.

6.       Avem grijă de clienți și colegi

7.       Suntem o echipă și ne respectăm reciproc

8.  Suntem puctuali și ne ținem de cuvântul dat.

Cerințe

  • Studii medii sau superioare
  • Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții reprezintă un avantaj
  • Disponibilitate de acumulare de noi cunoștințe în domeniul IT
  • Bune abilități de comunicare scrisă și verbală
  • Capacitate de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților
  • Orientare spre client si spre rezolvarea problemelor
  • Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte
  • Responsabilitate, initiativă, abilități de lucru în echipă
  • Atitudine pozitivă, orientare către obținerea de rezultate
  • Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel și navigare internet
  • Avantaj pentru persoanele care posedă permis de conducere, categoria B

Responsabilități

  • Prezentarea informațiilor necesare pentru utilizarea certificatelor digitale, la solicitarea clienților (tipuri/termene contracte, prețuri, condiții de acordare etc.).
  • Vânzarea directă și promovarea produselor și serviciilor companiei
  • CallCenter – Asistență tehnică și suport clienților care utilizează certificatele digitale calificate
  • Validarea si înregistrarea datelor în sistemul informatic
  • Monitorizarea stadiului de generare a certificatelor digitale calificate
  • Descărcarea certificatelor digitale calificate pe dispozitivele criptografice (token)
  • Deplasări la clienți, pe raza municipiului București, pentru asistență tehnică și suport, predare/primire documente etc.
  • Întocmire facturi, documente de plată
  • Contactează clienții în vederea recuperării creanțelor

Beneficii acordate

  • Condiții de muncă moderne
    • Locație birou lângă stația de metrou Gara de Nord
    • Birou/scaune ergonomice
    • Laptop
    • Ceai/cafea la birou
    • Acces bucătărie utilată
  • Colectiv tânăr și entuziast
  • Dezvoltare profesională și personală într-un mediu competitiv
  • Abonament gratuit metrou
  • Salariu motivațional (în funcție de implicare și rezultate)

Detalii și informații suplimentare

    Trimite mesaj

    Câmpurile cu* sunt obligatorii